onsdag 30 april 2008

Kärlek, något som inte vill fastna.

Vad är kärlek? Det är en fråga jag har ställt mig många gånger. Jag vet inte vad kärlek är, men jag vill ändå ha det. Varför är det så? Alla vill ha det, så är det ju bara. Vissa får det, vissa inte.
Min kärleks-front här i livet har stått stilla under en lång tid. Visst, jag skulle säkert kunna skaffa en käresta på fem minuter om jag ville, men jag vill inte. Jag letar efter den rätta. Den där "Mr Right". Nånstans måste han väl finnas, men var? Kanske på andra sidan jordklotet. Eller kanske närmare, kanske till och med här i lilla Mora. Men just nu finns han inte i mitt liv och det verkar inte så hoppfullt. Får väl nöja mig med min lillasysters pojk-kanin Bosse, tills vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag finns :D haha ;D /tony :D